چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۳۰
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر گفت: ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۷ طرح اقتصادی با محوریت ایجاد اشتغال در این شهرستان مصوب و اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد طاهری در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان دیلم افزود: از این مجموع  ۲۰ میلیارد ریال برای طرح تولید لامپ‌های ال ای دی در روستای عامری، ۸ میلیارد و ۵۰۰ به  تکمیل طرح مجتمع خدمات رفاهی درمجاورت‌ روستای لیلتین و  ۲۰ میلیارد برای تهیه و بسته‌بندی خشکبار،خرما و تهیه شکلات خرمایی از  محل اعتبارات اشتغال روستایی و صندوق کارآفرینی امید استان مصوب شده است.

وی یادآورشد: سرمایه‌گذاری حدود ۵ میلیاردریال  طرح پرورش بوقلمون ، ۲۰ میلیارد در طرح تولید بچه میگو(لارو) و میگوی متراکم و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در طرح تولید عرقیجات و گلاب از دیگر طرح‌هایی است که مصوب و  در رونق تولید و اشتغال‌زایی  این شهرستان اثرگذار خواهد بود.

طاهری گفت: تصویب چنین طرح هایی  منجر به  کاهش بیکاری ،ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار خواهد شد.

معاون امورعمرانی فرمانداری دیلم اضافه کرد: برگزاری جلسات هفتگی کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید،  نشانگر اهتمام و توجه  مجموعه  شهرستان بر سرعت بخشی در اجرای طرح‌های اشتغال محور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر