جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۱۳
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تقویت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برای ادامه مسابقات لیگ برتر از اولویت‎های اصلی این شورا است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابوذر دهدار روز یکشنبه در حاشیه برگزاری نشست حل مشکلات تیم فوتبال شاهین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این زمینه نشست مفید و موثری با حضور پیشکسوتان،  هیات مدیره، کادر فنی، اعضای شورا و شهردار برگزار شد و حاضران پیشنهادهای خود را برای تقویت هر چه بیشتر تیم شاهین ارائه کردند.

وی بیان کرد: در این ارتباط مقرر شد اعتباری برای مبلغ قرارداد بازیکنان جدید به حساب باشگاه واریز و مطالبات بازیکنان نیز پرداخت شود.

دهدار ادامه داد: از پیشکسوتان شاهین بوشهر نیز در خواست کردیم  تا حضور مستمری در کنار هیات مدیره داشته باشند و در تصمیم گیری‌ها از تجربیات آنان استفاده شود.

وی افزود: انتظار می‌رود با همدلی صورت گرفته شاهد تقویت تیم و تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان برای برون رفت تیم شاهین از وضعیت کنونی باشیم.

دهدار تاکید کرد: تیم شاهین به عنوان نماینده لیگ برتری استان نه تنها در بوشهر بلکه در همه استان هواداران زیادی دارد که با هدف ایجا شور و نشاط آنها در صدد فراهم سازی موفقیت تیم شاهین و بقای آن در سطح نخست فوتبال کشور باشیم.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر