جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۸۱۷
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: نخستین اجلاسیه ۲۲زن شهید و ایثارگر استان بوشهر روز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین افتتاح این اجلاسیه گفت: زنان شهید و ایثارگر در پاسداری از هویت و ارزش‌های اسلامی و امنیت جامعه با خون خود دوشادوش مردان رزمنده و مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی جنگیدند و به شهادت رسیدند.

سردار علی رزمجو افزود: زنان شهید و ایثارگری که روح احساس با روح جهاد و شهادت و مقاومت مسیر الهی را در هم آمیختند و مردانه‌ترین میدان‌ها را با رشادت، اخلاص، وفاداری و خون خود فتح کردند.

وی اضافه کرد: بصیرت، ایمان، شجاعت، انگیزه‌های معنوی توام با شناخت اهداف انقلاب اسلامی زنان و مردان این سرزمین را برآن داشت تا از آرمان‌های الهی امام و شهدای انقلاب دفاع کنند.

رزمجو اظهارداشت: امروز نیز زنان این سرزمین در مسئولیت‌ها و عرصه‌های مختلف با تاسی از شهیدان و ایثارگران با هدف سازندگی حضور دارند پیرو همین مسیر و ویژگی‌ها هستند.

دبیر اجلاسیه ۲۲ زن شهید و ایثارگر استان بوشهر گفت: از شمار هفت هزار زن شهید در کشور ۲۲شهید مربوط به استان بوشهر است که تلاش شده در این آیین نام و خاطره آنان گرامی داشته و حماسه آفرینی زنان این سرزمین به جامعه معرفی شود.

آرزو شبل حکما بوشهری نژاد افزود: بانوان فداکاری که با از خود گذشتگی، پدران، همسران و فرزندان خود را برای حضور در جبهه‌های نبرد پشتیبانی و بدرقه کردند و استقامت زنان قهرمان ایران در جریان جنگ در هیچ زمانی تکرار نشد.

وی گفت: همه ما در نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم رشادت‌ها و توانمندی‌های بانوان انقلابی را که در دوران دفاع مقدس شیرزنانی از دیار جنوب خوش درخشیدند برای نسل جوان خود بازگو کنیم تا الگو راه زینبی برای زنان نسل جوان باشند.

این اجلاسیه یکی از برنامه‌های ‌دومین کنگره سرداران و ۲ هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر است.

در این اجلاسیه مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده و رئیس سازمان بسیج جامعه زنان ایران حضور دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر