شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۸۱
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار استان بوشهر خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از 44 هزار عدد لوازم جانبی موبایل کشف و یک شناور توقیف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق اظهار داشت:  در راستای حمایت از تولیدکنندگان و زمینه سازی رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه دریابانی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر تلاش شبانه‌روزی برای مقابله با قاچاق کالا در آبهای ساحلی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، مرزبانان این فرماندهی از هیچ‌گونه تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: دریابانی استان بوشهر قاطعانه در برابر قاچاقچیان کالا، ارز، مواد مخدر و مشروبات الکلی بدون هیچ اغماضی مقتدرانه ایستادگی می‌کنند.

سردار رضایی‌نژاد از متلاشی شدن باند کالای قاچاق در ساحل دلوار تنگستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای قرارگاه مشترک مبارزه با قاچاق، نیروهای مسلح مستقر در حوزه دریایی استان، دریابانان پاسگاه مرزی دریایی دلوار موفق به شناسایی و توقیف یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در بدو ورود آن شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از 44 هزار عدد لوازم جانبی موبایل قاچاق در شناور یاد شده تصریح کرد: با بررسی شناور مذکور، تعداد 44 هزار و 890 عدد لوازم جانبی موبایل شامل کشف شد که کارشناسان ارزش ریال کالای مکشوفه قاچاق را 15 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری یک نفرمتهم و تحویل وی به مراجع قضایی گفت: تعامل خوب مرزنشینان استان بوشهر با نیرو‌های مرزبانی این استان برای تأمین نظم و امنیت و مبارزه با پدیده قاچاق  قابل قدردانی و ستایش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر