پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ معارفه یک مسوول فرهنگی و هنری در دشتستان انجام شد
به گزارش «فکرشهر»، معارفه «حیمد علیزاده» در حالی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون هنری وی، رییس فرهنگ و ارشاد دشتستان، فرماندار و معاونش در دفتر فرماندار شهرستان دشتستان انجام شده که سرپرست اسبق انجمن ـ سلیمی فرد ـ حضور داشته ولی سرپرست قبلی ـ اقدسی ـ در معارفه حضور نداشته است...
کد خبر: ۶۶۳۷۰
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: سرپرست جدید انجمن سینمای جوان دفتر برازجان معارفه شد.

به گزارش «فکرشهر»، خردادماه سال گذشته ـ 1397 ـ بود که خبر رسید پس از سال ها، تغییری در مدیریت انجمن سینمای جوان برازجان رخ داده و «عبدالصاحب اقدسی» به عنوان سرپرست، جایگزین «شهرام سلیمی فرد» شده که نزدیک به 20 سال ـ 1378 تا 1397 ـ مدیریت این مجموعه فرهنگی و هنری را عهده دار بود.

عبدالصاحب اقدسی که دانش آموخته اولین دوره انجمن سینمای جوان دفتر برازجان در بدو تاسیس ـ سال 1368 ـ است، لیسانس عکاسی دارد و دوره های مختلف عکاسی، تصویربرداری و فیلمسازی را در ایران و خارج از کشور ـ انگلستان ـ گذارنده و هم اکنون یکی از تهیه کنندگان مطرح صداوسیمای استان بوشهر به شمار می رود که روز یکشنبه ـ 22 دی ماه ـ از سرپرستی انجمن سینمای جوان خداحافظی کرده و جای خود را به «حمید علیزاده» داده است.

علیزاده، متولد سال 1366 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه کاشان است و فعالیت هنری خود را در عرصه فیلم و سینما و از سال 1383 در انجمن سینمای جوان برازجان آغاز نموده است. وی در رشته های مختلف هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلم، نمایشنامه نویسی و عکاسی مقام های مختلف ملی و بین المللی را کسب کرده است در مقطع کوتاهی نیز به عنوان کارمند امور اداری انجمن سینمای جوان برازجان حضور داشته است. 

در رزومه وی، تدریس  فیلمنامه نویسی و تدوین فیلم نیز دیده می شود.

به گزارش «فکرشهر»، معارفه «حیمد علیزاده» در حالی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون هنری وی، رییس فرهنگ و ارشاد دشتستان، فرماندار و معاونش در دفتر فرماندار شهرستان دشتستان انجام شده که سرپرست اسبق انجمن ـ سلیمی فرد ـ حضور داشته ولی سرپرست قبلی ـ اقدسی ـ در معارفه حضور نداشته است.

به گزارش «فکرشهر»، انجمن سینمای جوانان ایران، بزرگ ‌ترین انجمن فیلم‌سازی در ایران است که به آموزش فیلم‌سازی و دوره‌های تک ‌درس کوتاه مدت و همچنین برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه می‌پردازد و دفتر این انجمن از سال 1368 در برازجان تاسیس شده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳
شنان پور سرپرست است نه رییس . رییس به زودی خواهد امد و برازجان را از دست بی کفایتی نجات میدهد . خبرت رو اصلاح کن ممدزاده فرررررررررررررررررررررررررررررررد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر