جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۴۹۳
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: امام جمعه موقت اهرم گفت: اقلام فرهنگی در تنگستان با تمثال شهدای شهرستان تولید و توزیع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام ابوالحسن اسلام‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: از برگزار کنندگان کنگره عظیم سرگردان و ۲۱۲۱ شهید استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه موقت اهرم با اشاره جان باختن جمعی از هم وطنان در حادثه هوایی بیان کرد: همه باید مراقب باشید در هر صنف و لباسی که هستید دشمن از این وحدت و همدلی و نزدیکی قلوبی که حاصل نهایت بغض و کینه دارد و می‌خواهد تفرقه ایجاد کند.

وی افزود: حادثه هوایی که اتفاق افتاده خیلی بر ما سخت گذشت اما غیر عمد بوده است. امروز بحث و ادامه این مسائل به صلاح نیست و روز وحدت و همدلی است. باید همه توجه کنند دشمن در کمین و قسم خورده است برای به زمین زدن این ملت و باید هوشیار باید باشیم.

اسلام فر یاد آور شد: در آخر زمان حوادث و آزمایش و فتنه‌های پی در پی نباید نگران بود. دست نفاق و منافقان رو می‌شود این وعده خداوند است که منافقان نابود خواهند شد.

امام موقت اهرم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با برگزار کنند کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر ادامه داد: باید یاد و خاطره شهیدان در ذهن نسل‌های آینده ماندگار شود در این زمینه کم کاری شده است.

وی افزود: باید در اقلام فرهنگی شهرستان مانند دفاتر کار می‌خواهد در سطح شهر توزیع شود منقش به تمثال مبارک شهدای شهرستان باشد که جوانان و نوجوانان با شهدا آشنا شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر