پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۷۲۹
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان از احداث هشت مدرسه و ساخت یک فضای ورزشی در دلوار خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بخش دلوار ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یاد و خاطر سردار دل‌ها سرباز وفادار نظام، انقلاب و میهن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد مقاومت و مبارزه با استعمار، استکبار، گروه‌های معاند و داعش گرامی می‌داریم و امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

رفیعی پور افزود: در دیدار اعضای کنگره سرداران شهید استان با مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در خصوص شهید رئیس‌علی دلوار، این مطالب باید نصب العین حرکت و اقدامات همه ما در شهرستان و معرفی شهید رئیس‌علی دلوار باشد برای آشنایی بیشتر نسل سوم، چهارم و نسل‌های بعدی که آشنا شوند با مبارزات مردی که با دست خالی با استعمار پیر انگلیس جنگید.

فرماندار تنگستان یادآور شد: نقش اصلی توسعه در هر منطقه آموزش و پرورش است و هر مقدار به آموزش و پرورش بیشتر توجه شود، توسعه آن منطقه شتاب بیشتری می‌گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را اعتماد مردم دانست و افزود: نظارت بر مسائل آموزش و پرورش باعث جلب اعتماد بیشتر مردم به آموزش و پرورش می‌شود.

وی ضمن تبریک کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار در استان تصریح کرد: مصوباتی که در شورای آموزش و پرورش گذارنده می‌شود بایستی عملیاتی و اجرایی شود.

رفیعی پور با اشاره به اینکه بیش از ۸ مدرسه و یک فضای ورزشی دانش آموزی در بخش دلوار در حال ساخت است یادآور شد: خدمات دولت در بخش احداث فضاهای آموزشی در بخش دلوار قابل تقدیر است و امیدواریم با احداث مدارس جدید پرونده مدارس تخریبی این بخش بسته شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان بیان کرد: در بحث برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی کار بسیار خوبی است که هم معرفی سرداران نظام، انقلاب و اسلام و هم مسائل بومی و محلی در آن لحاظ شده و شهرداری دلوار و دهیاران کمک و مساعدت لازم داشته باشند که تا برنامه‌ها را خوب اجرا کنند.

وی یادآور شد: نام گذاری مدرسه به نام سردار سلیمانی کار بسیار ارزشمندی است که در شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار مصوب شد و امیدواریم با این کار یاد و خاطره این سردار وفادار به میهن در یادها بماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر