پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: فرماندار بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر، پس از یک سال، رسما منصوب شد...
کد خبر: ۶۶۸۱۴
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰

فکرشهر: فرماندار بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر، پس از یک سال، رسما منصوب شد.

به گزارش «فکرشهر»، هر چند بیش از 4 ماه پیش، حکم «فتح اله نوروزی» به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان توسط استاندار صادر و وی در این شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شده بود، اما 128 روز نیاز بود تا حکم وی توسط وزیر کشور امضا شود و «نوروزی» به عنوان فرماندار در دشتستان حضور یابد.

به گزارش «فکرشهر»، نوروزی جایگزین «ارسلان زارع» شد که 5 سال ـ 3 اسفندماه 1392 تا 25 بهمن ماه 1397 ـ فرماندار دشتستان بود و پس از آن به عنوان معاون سیاسی استانداری گیلان و سپس استاندار گیلان منصوب شد و در یک سالی که زارع به گیلان رفته بود، فرمانداری دشتستان با سرپرستی اداره می شد؛ در ابتدا و برای مدت 8 ماه با سرپرستی «جواد لقمان زاده» که هم معاون سیاسی فرمانداری بود و هم سرپرست و از 26 شهریورماه 1398 نیز با سرپرستی «فتح اله نوروزی» که پیش از آن فرماندار کنگان و پیش تر از آن نیز فرماندار جم بود.

حالا به «فکرشهر» خبر رسیده که حکم فرمانداری فتح اله نوروزی برای دشتستان، روز پنج شنبه ـ 3 بهمن ماه 1398 ـ صادر شده تا دشتستان پس از حدود یک سال اداره به صورت سرپرستی، دارای فرماندار شود.

 روز دوشنبه ـ 26 شهریورماه 1398 ـ بود که «فتح اله نوروزی» به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد و در آیین معارفه اش، استاندار بوشهر تاکید کرد که وی، قطعا فرماندار هم خواهد شد. هفته گذشته ـ شنبه، 28 دی ماه ـ نیز معاون عمرانی استاندار در دفتر «فکرشهر» گفت که حکم وی برای فرمانداری دشتستان حتما و به زودی امضا می شود . با امضای این حکم، فتح اله نوروزی، دومین فرماندار دشتستان در دولت های حسن روحانی شد؛ فرمانداری که بعد از حدود 6 سال منصوب شده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر