پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۰۱۰
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: امام جمعه خورموج با بیان اینکه کارنامه و عملکرد نظام خوب و درخشان است، گفت: علی رغم همه مشکلات و تحریم ها کارهای بزرگی در تمامی حوزه ها شاهد هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسین مصلح صبح شنبه در آئین نواختن زنگ انقلاب که در دبیرستان مالک اشتر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای جهان اسلام و محرومین جهان معاصر یک ضرورت و یک نیاز حقیقی واقعی و در حقیقت اجرای اسلام و روح مبارزه ضد ظلم در جهان بود.

وی افزود: موقعیتی که امام احساس کرد استعمارگران غرب و شرق تلاش داشتن اسلام را نابود کنند در چنین زمانی باید رهبری بصیر، بینا، فداکار و شجاع پیدا می‌شد که اسلام را احیا و در دنیا مطرح کند.

مصلح بیان کرد: حقیقت دیگر انقلاب اسلامی این است که یک حادثه واقعی تاریخی بود نه یک حادثه منطقه‌ای بلکه تأثیرگذار در کل جهان بشریت بود.

وی تصریح کرد: امروز در رسانه‌های دنیا بیشترین کشور که در برابر آن صحبت می‌شود جمهوری اسلامی است و هر جا محروم و مسلمان و آزادی خواهی وجود دارد ارتباط با انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه خورموج اضافه کرد: پایبندی این انقلاب و نظام بر گرفته از این انقلاب به اصول و مبنای بسیار فراتر و متمایزتر از سایر انقلاب‌ها است.

وی ادامه داد: مردم به اصول و انقلاب خود وفادار هستند و در مراسم تشیع سردار سلیمانی دیدیم مردم هنوز به انقلاب وفادار هستند بعد از ۴۱ سال از انقلاب می‌گذرد در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم که به اصول و انقلاب پایبند باشند.

مصلح با بیان اینکه کارنامه و عملکرد نظام خوب و درخشان است، گفت: علی رغم همه مشکلات و تحریم‌ها کارهای بزرگی در تمامی حوزه‌ها شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور نگاه به درون کشور است، افزود: عناصر و عوامل عمده در تداوم انقلاب اسلامی همان عوامل عناصر ایجاد انقلاب است.

مصلح یادآور شد: دینداری مردم، حضور همه آحاد مردم در عرصه‌ها و رهبری بی نظیر سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر