شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۴۲
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: معاون هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اکران ۱۸ فیلم منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما آوینی بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدحسین زندویان روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: ستاد برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منتخب فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و فیلم‌های جشنواره را به استان‌ها اعلام کرد که همانند دوره‌های قبل و همزمان با تهران این آثار از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در بوشهر به نمایش در می‌آید.

وی بیان کرد: در این دوره پنج فیلم در بخش جشن سیمرغ و پروانه‌ها و ۱۳ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما شهید آوینی بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.

زندویان ادامه داد: «تورنا» به کارگردانی سید جواد هاشمی، «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی، «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «کاتی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی و «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داساگر از فیلم‌های جشن سیمرغ و پروانه‌ها هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده، «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی، «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی، «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور، «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری، «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها، «تومان» به کارگردانی مرتضی فراشبندی، «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی، "خوب، بد، جلف۲" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی ۱۳ فیلم‌ جشنواره هستند که در بوشهر به روی پرده می‌روند.

زندویان عنوان کرد: نمایش فیلم‌های جشن سیمرغ و پروانه‌ها ساعت ۹:۳۰ به صورت رایگان، و فیلم‌های جشنواره هر روز در سه سانس ساعت‌های ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به نمایش در می‌آید.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند به صورت فروش اینترنتی از سامانهBELITBOX.COM  و یا به صورت حضوری از باجه فروش سینما نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر