شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز یکشنبه هفته آینده دمای هوا در این استان بین ۸ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و در این ارتباط نسبت به سرما و یخ‎زدگی محصولات کشاورزی هشدار داده می‏‌شود...
کد خبر: ۶۷۲۰۳
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز یکشنبه هفته آینده دمای هوا در این استان بین ۸ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و در این ارتباط نسبت به سرما و یخ‎زدگی محصولات کشاورزی هشدار داده می‏‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی شده کاهش دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شدت بیشتری یابد و در برخی نقاط مرتفع استان دمای هوا به آستانه صفر درجه  و یا دمای منفی برسد.

وی بیان کرد: از امروز چهارشنبه تا روز شنبه نیز به سبب نفوذ یک توده هوای گرم دمای هوا چهار تا هفت درجه گرم‌تر می شود که روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش دمای هوا نمود بیشتری دارد.

مساعدی اظهار داشت: در هفته آینده با کاهش شدید دما نسبت به سرمازدگی و یخ‌زدگی در باغ‌های، مزارع، گلخانه‌ها و واحدهای تولیدی دامی هشدار داده می‌شود.

وی گفت: با توجه به کاهش ناگهانی و قابل ملاحظه دما توصیه می‌شود که تمهیدات لازم نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی و دامی اندیشیده شود.

مساعدی اظهار داشت: روزهای جمعه و شنبه به سبب عبور امواج ضعیف ناپایدار از جو استان علاوه بر افزایش پوشش ابر، در برخی نقاط استان احتمال بارش خفیف و پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

وی افزود: دریا نیز از اواخر روز جمعه تا پایان هفته آینده مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.
مساعدی اظهار داشت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۳۵، مد اول ۰۶:۰۶، جزر دوم ساعت ۰۸:۳۵ و مد دوم ساعت ۱۷:۰۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر