جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۴۳۵
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمندان بوشهری موفق به کسب دو عنوان در سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شدند.

به گزارش فکرشهر، فاطمه کرمپور بیان کرد: چهار نمایش از استان بوشهر در بخش‌های صحنه‌ای رقابتی، صحنه‌ای غیر رقابتی، صحنه‌ای به علاوه فجر و خیابانی در سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند که دو نمایش موفق به کسب عنوان در این جشنواره شدند.

وی افزود: مارال ایزدبخش و رضا بهرامی برای نمایش «قهرمان کیست؟» در پنج بخش خیابانی جشنواره کاندید بود که موفق شد علاوه بر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش طرح و ایده و دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیات داوران این بخش را نیز کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی آثار برجسته دفاع مقدسی به جواد صداقت و الهام ابنی برای نمایش «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» تعلق گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نمایش‌های «در دهانم حرف بزن» به کارگردانی عبدالزهراء محمودی در بخش صحنه‌ای رقابتی، «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی در بخش صحنه‌ای غیر رقابتی، «باغبان مرگ» به کارگردانی مجتبی حیدری در بخش صحنه‌ای (به علاوه فجر) و «قهرمان کیست» به کارگردانی مارال ایزدبخش دیگر نمایش‌هایی بودند که از استان بوشهر در بخش خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر