پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۵۱۵
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: بخشدار آب پخش گفت: اصل بی طرفی و سلامت در اجرای انتخابات ملاک عمل خواهد بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری آب پخش، «علی تنگ ارمی» بیان داشت: یکی از رویدادهای مهم سیاسی و ملی کشور ما که نماد مردم سالاری دینی و نقش اراده مردم در حاکمیت اسلامی است، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی، با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات های گذشته به واسطه وضعیت خاص سیاسی که وجود دارد، افزود: آرای مردم، امانتی است که مجریان انتخابات به خوبی باید از آن مراقبت کنند تا مردم بتوانند در یک فضای سرشار از اعتماد و آرامش، آرای خود را به صندوق های رای بیندازند.

تنگ ارمی، سلامت در اجرای انتخابات و رعایت اصل بی طرفی را از ارکان مهم برگزاری انتخابات برشمرد و عنوان کرد: مجموعه بخشداری آب پخش، تمام توان خود را نسبت به رعایت این اصول و پاسداری از حقوق مردم به کار خواهد بست  و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بخشدار آب پخش، با اشاره به انتخابات این دوره در بخش آب پخش، گفت: هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات و تمامی افراد تاثیرگذار در اجرای انتخابات می بایست با دوری از هرگونه حاشیه های خبری و شبه های انتخاباتی، وظیفه و رسالت خود را به نحو اکمل انجام دهند و قطعا مجموعه سیاسی بخش آب پخش زمینه را برای برگزاری انتخاباتی خوب و سالم مهیا خواهد نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر