جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۸۲۰
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره موسیقی فجر در این استان با حضور ۱۱ گروه برگزار شد که بیش از چهار هزار نفر اجراهای این گروه‎ها را به تماشا نشستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدحسین زندویان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: براساس اعلام دبیرخانه جشنواره هر گروه در بوشهر یکبار به روی صحنه رفت که میانگین ۳۷۰ تماشاگر در هر اجرا به ثبت رسید.

زندویان ادامه داد: در این جشنواره ۲۱۷ هنرمند در قالب ۱۱ گروه موسیقی محلی و پاپ هنر خود را در مدت هفت شب به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: از این شمار پنج گروه در سبک پاپ و ۶ گروه در بخش موسیقی محلی حضور داشتند.

زندویان اظهارداشت: برگزاری جشنواره موسیقی فجر برای اولین بار در استان بوشهر اجراشد که امیدواریم  با استقبال پرشور و بی نظیر مردم از آن، دبیرخانه جشنواره نگاه ویژه‌ای به موسیقی بوشهری داشته باشد.

وی گفت: تلاش داریم با همکاری نمایندگی‌های انجمن موسیقی شهرستان‌ها و با توجه به فرهنگ خاص آن منطقه این جشنواره را در مناطق مختلف استان بوشهر برگزار کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر لفزود: ظرفیت‌های خوبی در بخش موسیقی این استان وجود دارد که با درنظر گرفتن برگزاری مهمترین رویداد این حوزه از هنر در استان بوشهر، نگاه به گروه‌های موسیقی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بیشتر می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان بوشهر با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر، انجمن موسیقی استان بوشهر و موسسه فرهنگی هنری حامی هنر نارنجی و با حضور گروه های «زریاب»، «شیلو»، «هیرون»، «نوای دشتی»، «یا»، «شالو»، «راشن»، «کوگانا»، «فلامور»، «نی نوا» و «شبدیز» در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهر بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر