پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۸۹۶
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ مقاومت مزار مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی باید محلی برای زیارت زائران اردوهای راهیان نور در بخش‌های مختلف شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حسین سرمشقی در نشست مشترک مجامع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر و کرمان اظهار داشت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی فردی است که در تمامی زمینه‌ها برای کشور منشا خیر و برکت بوده و باید مزار مطهر این شهید والامقام و اسطوره جهان اسلام محل زیارت آحاد مردم شده و جایگاه و شخصیت این شهید پرافتخار، والامقام و مردمی بیشتر به مردم معرفی شود.

دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر با تأکید بر معرفی این چهره ماندگار و ارائه خدمات ارزنده به جامعه هدف عنوان کرد: یکی از راه‌های مقابله با سیطره و شبیخون فرهنگی دشمن، شناساندن بیشتر این چهره محبوب مردمی به نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: مرقد مطهر این شهید والامقام باید محل زیارتی برای  عموم مردم و محلی برای زیارت زائران اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و مردمی کشور شود که در این راستا با توجه به نزدیکی به فصل بهار و آغاز دوباره حرکت راهیان نور، شایسته است مسئولان مزار مطهر سپهبد شهید را در فهرست راهیان نور قرار دهند.

 سرمشقی در این نشست به شخصیت والای این شهید مدافع حرم پرداخت و گفت: هدایت اردوهای راهیان نور به سمت شهر کرمان ضمن اینکه برکات معنوی زیادی برای زائران خواهد داشت، سبب رونق اقتصادی و فرهنگی بسیاری در این منطقه خواهد بود که لازم است مسئولان تدابیر ویژه‌ای را در این خصوص اتخاذ کنند.

وی افزود: بر اساس توافق به عمل آمده دو مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی بوشهر و کرمان به‌زودی بستر لازم برای ورود راهیان نور به کرمان انجام خواهد شد که در این راستا همراهی سایر مسئولان و نهادهای متولی امر نیز امری ضروری است که امیدوارم به‌زودی این امر نیز محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر