جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۸۹۹
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با تاکید بر تشکیل مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: یک نماینده تراز نظام جمهوری اسلامی باید با ایمان، با تقوا، ولایتمدار، انقلابی، مردمی، عدالت خواه، شجاع، کارآمد، اندیشه‌ورز، استعمارستیز، استکبارستیز و به دور از تجمل‌گرایی باشد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطقه دشتستان با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در این نشست‌ ضمن تبریک انتخاب‌‌ ابراهیم رضایی به‌عنوان نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی‌ به تشریح نقش مهم مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی ایران است و باید مجلس قوی و تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود و با انتخاب‌هایی که در این دوره صورت گرفته، امید بسیار زیادی است که مجلس تراز انقلاب اسلامی تحقق بپذیرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به شاخص‌های یک نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی، افزود: یک نماینده تراز نظام جمهوری اسلامی باید با ایمان، با تقوا، ولایتمدار، انقلابی، مردمی، عدالت خواه، شجاع، کارآمد، اندیشه‌ورز، استعمارستیز، استکبارستیز و به دور از تجمل‌گرایی باشد.

صفایی بوشهری بر ظرفیت‌های بالای استان بوشهر تأکید و بیان کرد: نمایندگان و مسئولان استان در یک فضای پر از وحدت در راستای خدمت به مردم بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری به توسعه و پیشرفت استان بر اساس دانش روز تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: امید داریم با حضور شما و دیگر نمایندگان منتخب مردم استان، توسعه و پیشرفت استان با ضریب بالاتری انجام گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه منطقه دشتستان منطقه بسیار مهمی برای استان بوشهر است اظهار داشت: منطقه دشتستان بعد از انقلاب رشد و پیشرفت داشته اما این پیشرفت، لازم و درخور آن مردم عزیز نبوده و امید داریم با حضور شما این رشد و پیشرفت، ایجاد و تسریع پیدا کند.

نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطقه دشتستان نیز در ابتدای این نشست ضمن تشکر و قدردانی از آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی لازم با دیگر نمایندگان استان در مجلس، پیشرفت لازم برای نظام و استان بوشهر صورت گیرد.

ابراهیم رضایی اظهار داشت: ما در مسیر تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری و ایجاد مجلس شورای اسلامی تراز انقلاب اسلامی هستیم و در استان حول محور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه و تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری گام خواهیم برداشت.

وی در ادامه پیشنهاد کرد که مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حول محور نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر شکل گیرد و در راه منویات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر