پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر ـ آذر حسینی: شیوع ویروس  کرونای جدید معروف به «کووید 19» در کشور و استفاده برخی سودجویان از وضعیت و احتکار اقلام بهداشتی، هشدارهای شدید دو مسوول سیاسی و انتظامی دشتستان را در پی داشته است...
کد خبر: ۶۷۹۲۸
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

فکرشهر ـ آذر حسینی: شیوع ویروس  کرونای جدید معروف به «کووید 19» در کشور و استفاده برخی سودجویان از وضعیت و احتکار اقلام بهداشتی، هشدارهای شدید دو مسوول سیاسی و انتظامی دشتستان را در پی داشته است.

به گزارش «فکرشهر»، فرماندار دشتستان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با حضور همه مسوولین شهرستان و با موضوع روش های پیشگیری بیماری کرونا برگزار شد، به تندی به احتکار کنندگان هشدار داد و از مسوولین قضایی و تعزیرات شهرستان خواست که به شدت برخورد کنند.

فتح اله نوروزی با تاکید و با اشاره به حضور مسوولین تعزیرات و قوه قضاییه در جلسه، گفت: در شرایط موجود، هر کس به سهم خود باید اقدامات لازم را داشته باشد و چنانچه سودجویی را در شهرستان مشاهده کردید، اگر مغازه با مرکز فروش خدمات بهداشتی را در شهرستان مشاهده کردید و بررسی کردید و به این رسیدید که به احتکار اقلام دست زده، بدون شک، شدیدترین برخورد را با وی خواهیم داشت.

وی با بیان این که «قطعا نباید اجازه دهیم این مساله رخ دهد»، افزود: افراد باید بیایند در آموزش، توزیع اقلام و پیشگیری به ما کمک کنند، این لحظه ای است که با جان مردم در ارتباط است و نباید به فکر سودجویی خود باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز در این باره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نگرانی های ایجاد شده در رابطه با شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک و اقلام ضد عفونی کننده، متأسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود تلاش می کنند ماسک و اقلام ضد عفونی کننده را احتکار کنند؛ لذا فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان شناسایی و برخورد با محتکران ماسک های بهداشتی و اقلام ضد عفونی کننده را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ فرهاد آراوند عنوان کرد: احتکار کالاهایی که سلامت شهروندان را تهدید کند خط قرمز این فرماندهی بوده و به صورت جدی مقابله با احتکار را پیگیری کرده و با همکاری سایر دستگاه های مسوول با هرگونه سوء استفاده در اینخصوص برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار ماسک و اقلام ضد عفونی کننده را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر