سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: «صادق پورسالم» که بیش از 6 سال به عنوان رییس محیط زیست در شهرستان دشتستان حضور داشت، به بوشهر رفت و جای خود را به «طاهره موسوی» داد...
کد خبر: ۶۸۳۲۵
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: «صادق پورسالم» که بیش از 6 سال به عنوان رییس محیط زیست در شهرستان دشتستان حضور داشت، به بوشهر رفت و جای خود را به «طاهره موسوی» داد.

به گزارش «فکرشهر»، در مراسم معارفه رییس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان که با حضور معاونت توسعه و رییس حراست اداره کل حفاظت محیط زیست استان  و برخی محیط بانان دشتستان، انجام شد، «طاهره موسوی» به عنوان سرپرست جدید محیط زیست دشتستان معرفی شد تا نخستین زنی باشد که این سمت را در دشتستان عهده دار می شود.

صادق پورسالم که از اردیبهشت ماه 1392 به عنوان رییس محیط زیست دشتستان فعالیت می کرد، به عنوان رییس جدید محیط زیست شهرستان بوشهر منصوب شده است که در 6 ماه گذشته، بدون رییس و مسوول مانده بود.

پورسالم در آیین تکریم خود و معارفه «طاهره موسوی»، گفت: اکنون که فرصت خدمت به مردم خوب و بزرگ شهرستان دشتستان برای این حقیر پایان یافته، وظیفه خود می دانم که از همراهی ها و مساعدت های مردم عزیز در پیشبرد اهداف سازمانی کمال تشکر و قدردانی را بنمایم. 

طاهره موسوی دارای کارشناس ارشد محیط زیست گرایش تنوع زیستی است و سال ها به عنوان معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان حضور و فعالیت داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر