پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا در کشور مردم این استان پذیرای هیچ مسافری نیست و گردشگری نوروزی استان بوشهر را برای سفر انتخاب نکنند...
کد خبر: ۶۸۳۹۲
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا در کشور مردم این استان پذیرای هیچ مسافری نیست و گردشگری نوروزی استان بوشهر را برای سفر انتخاب نکنند.

به گزارش فکرشهر، علی حسن پور در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در همین ارتباط بلحاظ پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ارایه هرگونه خدماتی در مراکز گردشگری، پارک‌های ساحلی، بوم گردی، مهمان پذیرها، خانه‌های مبل و غیره به مسافران در این استان ممنوع است.

وی بیان کرد: همچنین در صورت مشاهده هرگونه مسافر مشکوکی در بدو ورود و یا در سطح شهرهای استان بوشهر با دستور قضایی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به منظور اطمینان از سلامت ایشان به مدت ۱۴روز قرنطینه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر اضافه کرد: همچنین در صورت واگذاری منازل مبله به مسافران در این ایام، با واگذارکنندگان غیر مجاز برخورد قانونی صورت گرفته و اینگونه منازل نیز با دستور قضایی پلمب می‌شود.

استان بوشهر به لحاظ شرایط مناسب آب و هوایی یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور در نوروز است که هرسال شمار زیادی از هموطنانمان از استان‌های مختلف به این استان سفر می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر