پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۴۷۹
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: هواداران شاهین نگران برگشت سرمربی نباشند زیرا میشو کریستیچوویچ چهار ماه از ایران خارج نشده بود و اکنون با رضایت باشگاه به کرواسی سفر کرده و دوباره به بوشهر می‌آید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، خدا کرم ایزدپناه دوشنبه شب در ارتباط با سفر سرمربی شاهین به کشورش در جمع خبرنگاران افزود: میشو از زمان ورودش به بوشهر هیچ مرخصی‌ای نرفته بود و حتی عید کریسمس هم دنبال یارگیری بود.

وی بیان کرد: بعد از اینکه اعلام کردند، مسابقات تعطیل شده و تمرینات هم باید تعطیل شود، باشگاه با درخواست سفر میشو موافقت کرد.

ایزدپناه ادامه داد: میشو ۲ روز پیش درخواست مرخصی کرد و باشگاه هم به صورت کتبی و با کمال میل به وی مرخصی داد.

وی در مورد شایعاتی که در ارتباط با بازنشدن این مربی به ایران به وجود آمده‌است، پاسخ داد: دستیار میشو در ایران است و دستورات تمرینی را گرفته تا در صورت آغاز تمرین برنامه‌های سرمربی پیاده‌سازی شود.

ایزدپناه همچنین با انتقاد از باشگاه‌هایی که تمرین‌های خود را تعطیل نکردند، افزود: طبق دستورالعمل وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا، شاهین تمرین‌های خود را شروع نکرد به این ۲ مجموعه احترام گذاشت و تمرین‌های خود را تعطیل کرده‌است‌ ولی با این وجود اکنون خبر می‌رسد برخی تیم ها در حال تمرین هستند. 

سرپرست تیم فوتباال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: اگر قرار است باشگاه‌ها تعطیل باشند، باید این دستور مشمول همه باشگاه‌ها بشود.

 وی یادآور شد: باشگاه شاهین به وزارت ورزش و فدراسیون هم گلایه خود را ارائه داد چون اگر قرار است بازی‌ها از ۱۵ فروردین آغاز شود، باید تمرین‌ها را برگزار کنیم و نمی‌توانیم به بازیکنان استراحت بدهیم.

ایزدپناه افزود: شاهین حتی با یک بازیکن خارجی تمام کرده و مجوز ورودش را گرفته ولی به دلیل تعطیلی تمرین نمی‌توانیم کارمان را ادامه دهیم.

شاهین بوشهر با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر