پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۵۲۲
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با اشاره به مشارکت فعالان اقتصادی بوشهری در امر مبارزه با ویروس کرونا گفت: در این راستا بر اساس اعلام نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نخستین محموله وارداتی فعالان اقتصادی به‌زودی وارد بندر بوشهر می‌شود.

به گزارش فکرشهر، خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی بوشهر از همان ابتدا در امر مبارزه با ویروس کرونا با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همکاری کردند اظهار داشت:در همین راستا کمپین فعالان اقتصادی مقابله با این ویروس راه‌اندازی شد و با تعیین حساب بانکی‌، تجار و بازرگانان استان بوشهر با پرداخت به این حساب همکاری خود را در مقابله با ویروس کرونا آغاز کردند.

وی، با بیان اینکه تاکنون انواع تجهیزات ضدعفونی و ماسک برای مراکز درمانی از سوی فعالان اقتصادی بوشهر خریداری و تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شده است افزود: در این راستا ماسک ال95 ویژه مراکز درمانی، ژل و مواد ضدعفونی کننده خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تحویل شد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از پرداخت سرمایه در گردش واحدهای صنعتی، تولید کننده مواد ضدعفونی و ژل از سوی بازرگانان خبرداد و بیان کرد: با هماهنگی انجام شده مبلغی به عنوان سرمایه در گردش از سوی فعالان اقتصادی بوشهر در اختیار تولید کنندگان مواد ضدعفونی استان بوشهر قرار می‌گیرد تا پس از انجام کار بدون هیچ سود و کارمزدی برگردانده شود.

گزدرازی، سابقه اتاق بازرگانی بوشهر در امر مسئولیت‌های اجتماعی را بیش از یک قرن دانست و تصریح کرد: فعالان اقتصادی بوشهر همواره در همه امور جامعه مشارکت می‌کنند و در راستای مقابله با بحران ویروس کرونا حضور مهم و موثری دارند.

وی، از واردات  مواد ضدعفونی کننده و امکانات مورد نیاز مراکز درمانی مرتبط با مقابله با ویروس کرونا از طریق بندر بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از دریافت درخواست دانشگاه علوم پزشکی برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز در راستای مقابله با ویروس کرونا، اتاق بازرگانی بوشهر با همکاری تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی اقدام به تامین و واردات این کالاها کرد که نخستین محموله آن شامل محلول و ژل ضدعفونی کننده، دستکش، لباس کادر بیمارستانی، ماسک و دیگر لوازم به‌زودی وارد بندر و تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با قدردانی از همکاری فعالان اقتصادی در امر مقابله با آسیب‌ها و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد: بدون شک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این تجهیزات و امکانات وارداتی، با اولویت بین مراکز درمانی استان بوشهر در راستای مقابله با کرونا توزیع می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر