جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۶۳۰
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: جلسه محاکمه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهونیستی که با سه پرونده فساد مالی روبرو است، به علت محدودیت های اعمال شده در پی شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، تایمز اسرائیل، تصمیم برای به تعویق افتادن محاکمه نتانیاهو درست دو روز پیش از جلسه مقرر در ۲۷ اسفند (۱۷ مارس) اتخاذ شده است. طبق دستور دادستان کل اسراییل، جلسه محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ۵ خرداد (۲۵ مه) موکول شده است.

"عمیر اوهنا" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی شب گذشته به عنوان بخشی از اقدامات در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، یک وضعیت اضطراری را برای سیستم قضایی اسرائیل وضع کرد؛ این تصمیم بدین معنی است که دادگاه ها فقط برای جلسات فوری از جمله جرایم مدنی شکل می گیرد.

درحالیکه اقدامات اضطراری فقط برای ۲۴ ساعت آینده در سرزمین های اشغالی مشخص شده است، بیانیه دفتر وزارت دادگستری اعلام کرد که اوهنا وضعیت را در روز یکشنبه ارزیابی و در مورد اقدامات آتی تصمیم گیری می کند.

وکلای نتانیاهو یکشنبه هفته گذشته از دادگاه رژیم صهیونیستی خواسته بودند محاکمه وی را در مسائل مربوط به فساد مالی به اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) موکول کنند که با مخالفت دادگاه مرکزی در قدس شرقی روبرو شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر