چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۶۴۳
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک بین داروخانه‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، یحیی رضایی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تأمین نیازهای مردم به مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و در حال تأمین نیازها هستیم.

وی با اشاره به اعطای مجوزهای لازم به اداره کل فنی و حرفه‌ای استان برای تأمین ماسک مورد نیاز استان خاطرنشان کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای با فعال سازی کارگاه‌های خود روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار ماسک تولید می‌کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توزیع ۱۵ هزار لیتر محلول و ژل شست و شوی دست در داروخانه‌های منتخب استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: شش هزار لیتر الکل ۷۰ درصد نیز بین داروخانه‌های منتخب استان توزیع‌شده است

وی با اشاره به توزیع حدود ۱۰ هزار ماسک تولیدی استان بوشهر در بین داروخانه‌ها گفت: تعدادی از گروه‌های جهادی و خیران درخواست ساخت ماسک داشته‌اند و زیر نظر کارشناس معاونت غذا و دارو استان بوشهر اقدام کرده‌اند.

رضایی از ارائه ماسک برای مصرف مردم خبر داد و اضافه کرد: تهیه هرگونه ماسک و مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح باید زیر نظر معاونت غذا و دارو باشد و کسانی که قصد تولید ماسک دارند باید زیر نظر این معاونت و یا اداره کل فنی و حرفه‌ای اقدام به این کار بکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر