پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۷۳۷
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: شهردار بوشهر با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر از لحاظ پرداختی نسبت به تیم‌های دیگر لیگ‌برتری جلوتر است گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان به این تیم پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، نورالدین امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران مبارزه با کرونا در جامعه اظهار داشت: حماسه بی‌بدیلی در مقابله با ویروس کرونا در جامعه ایجاد شده که قابل تقدیر است.

وی، سال 1398 را یکی از سال‌های پربحران کشور دانست و تصریح کرد: در سال 1398 شاهد حوادث و بحران‌های گوناگون بوده‌ایم که تحریم‌های ظالمانه، ترور سردار قاسم سلیمانی، سقوط هواپیما و آخر سال هم بحران ویروس کرونا از آن جمله است.

شهردار بوشهر اعتبارات امسال  این شهرداری را 212 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون 210 میلیارد تومان آن محقق شده و تخصیص یافته و بخشی از آن اعتبارات ارزش افزوده است.

امیری، اعتبارات سال آینده شهرداری بوشهر را 299 میلیارد تومان دانست و گفت: اعتبارات سال آینده نسبت به امسال 32 درصد افزایش دارد.

وی، با بیان اینکه  توجه ویژه‌ای به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در  رقابت‌های لیگ برتر شده است افزود:تاکنون 14 میلیارد تومان به تیم شاهین شهرداری بوشهر پرداخت شد که این تیم از لحاظ پرداختی نسبت به تیم‌های دیگر  لیگ‌برتری جلوتر است.

شهردار بوشهر تخصیص 8 میلیارد تومان به ساماندهی بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال 20 میلیارد تومان برای اسفالت معابر و کوچه‌ها تخصیص یافته و برای احداث خانه خدمات اجتماعی، احداث فرهنگسرا و بهسازی بازار قدیم و کانال دفع آبهای سطحی در جاده نیروگاه در اعتبارات سال آینده اعتباراتی مصوب شده است.

امیری، با بیان اینکه 14 میلیارد تومان برای 5 سازمان وابسته به شهرداری بوشهر امسال پرداخت شده است گفت: اولویت اعتبارات سال آینده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر بوشهر است.

وی بیان کرد: امسال 153.8 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری بوشهر از محل ارزش افزوده تامین شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر