چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۸۱۷
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیش از ۵۰۰ تن میوه طرح تنظیم بازار ویژه نوروز با قیمت مصوب در سراسر استان در حال توزیع است.

به گزارش فکرشهر، ابوالقاسم محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان و کمیته راهبردی میوه استان سیب قرمز و زرد با قیمت ۶,۰۰۰ تومان و پرتقال والنسیا با قیمت ۶,۵۰۰ تومان در مرکز استان و همچنین در شهرستان‌های تابعه به دلیل بعد مسافت و هزینه حمل قیمت هر کیلو پرتقال ۶,۶۰۰ تومان و سیب با قیمت ۶,۱۰۰ تومان جهت مصرف خرده‌فروشی در جایگاه‌های مجاز عرضه میوه تنظیم بازار در حال توزیع است.

محمد زاده تشریح کرد: توزیع میوه‌های تنظیم بازار فعلاً در ۲۸ جایگاه در شهرستان بوشهر با رعایت نکات دقیق بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهت حفظ سلامت مردم در حال انجام است و همچنین طی روزهای آینده تعداد جایگاه‌های توزیع افزایش خواهد یافت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: میوه طرح تنظیم بازار ویژه نوروز در جایگاه‌های مجاز در سراسر استان به صورت هم‌زمان در حال توزیع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر