سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۰۳
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۸

فکرشهر: روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در اطلاعیه ای بر ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی استان تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اعلام کرد: با وجود این که در سال جدید به علت  شیوع ویروس کرونا، تاکید هنه سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت بر در خانه ماندن و پیشگیری از شیوع این بیماری است، اما همچنان صدور توصیه های ایمنی همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد.

بنابراین به اطلاع همه هموطنان می رساند همه تاسیسات آبی استان اعم از سدها، بندها، حوضچه های تغذیه مصنوعی، کانال های آبیاری و ایستگاه های پمپاژ  برای عملیات مدیریت منابع آبی طراحی و ساخته شده و هرگونه ورود به حریم آن ها ممنوع می باشد.

لغزندگی حاشیه مخازن سدها و بندهای انحرافی، مکش جریان آب و شرایط رسوبی کف مخازن سدها و بندها از جمله خطرات پنهان در حاشیه این سازه ها می باشد که خطر مرگ را برای حرفه ای ترین شناگران به همراه دارد.

این شرکت از مردم تقاضا دارد ضمن توجه به ممنوعیت ورود به ابنیه‌های مربوط به آب از ورود و شنا کردن در دریاچه سدها، تاسیسات ذکر شده و کانال‌های آبیاری و زهکشی جدا خودداری کنند.

بنا به پیش بینی قانون و ضمن اعلام خطر به صورت تابلوهای هشدار، اطلاعیه، پوستر و بنر؛ عواقب ناشی از بی توجهی به ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی استان به عهده فرد خاطی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر