جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۳۴
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳

فکرشهر: رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناوه گفت:به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجاره دادن خانه باغ‌های اطراف شهر گناوه به مسافران و گردشگران ممنوع است.

به گزارش فکرشهر، حمزه بها گیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان اجاره دادن خانه باغ‌های اطراف شهر گناوه به مسافران و گردشگران ممنوع است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناوه افزود: کسانی که خانه باغ‌های خود را به مسافران و گردشگران اجاره دهند با دستور دادستان پلمپ خواهند شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ و بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا پذیرش و اسکان مسافر و گردشگر در خانه مسافر و خانه‌های مبله و استیجاری و خانه باغ‌ها ممنوع است و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر حفظ سلامت شهروندان و هموطنان اولویت اصلی برای همه ما است و همشهریان در صورت مشاهده و اطلاع از اجاره خانه باغ‌های اطراف شهر و خانه‌های مبله به مسافران آدرس را گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناوه تصریح کرد: اکثر مالکان خانه مسافر، خانه‌های مبله و استیجاری در شهرستان گناوه در بازدیدهای صورت گرفته همکاری خوبی با مسئولان پیشگیری از شیوع کرونا شهرستان دارند و اعلام کرده‌اند که به منظور حفظ سلامت خود و شهروندان امسال از پذیرش مسافر خودداری کرده‌اند.

وی با تقدیر از همکاری بسیار خوب مردم شهرستان و ارائه گزارش‌های مردمی گفت: تا کنون چندین خانه مبله در شهر گناوه نیز به علت رعایت نکردن موارد فوق و جذب مسافر با دستور دادستان پلمپ شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر