جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۰۱۱
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتی استان بوشهر گفت: میوه و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در دشتی تامین و تاکنون ۳۵ تن برنج، میوه و کالاهای اساسی‌ در این شهرستان توزیع شده‌است.

به گزارش فکرشهر، داریوش رزمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در تامین اقلام مصرفی مردم در شهرستان هیچگونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد و با تدابیر اتخاذ شده و اجازه باز بودن واحدهای صنفی تامین کننده اقلام مصرفی، در تامین کالای مورد نیاز بازار نارسایی وجود ندارد.

وی اظهارداشت: میوه به وفور در سطح شهر خورموج در حال توزیع است و میوه شب عید به میزان ۲ تن در شهر کاکی توزیع شده‌است اما در شهر خورموج سه عامل معرفی شده به دلیل سود پایین از توزیع میوه برای شب عید مردم استقبال نکردند.

 رزمی اضافه کرد: میوه دولتی به وفور موجود است و عاملان در سراسر شهرستان می‌توانند نسبت به تحویل و توزیع آن اقدام کنند و حتی در روستاها نیز امکان توزیع میوه برای وجود دارد.

وی بیان کرد: دهیاران  روستاهای شهرستان دشتی می‌توانند با معرفی عامل نسبت به دریافت و توزیع اقلام تامین بازار در روستاهای خود اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتی گفت: تاکنون ۲۵ تن برنج تامین بازار در این شهرستان توزیع شده‌است و با توجه به اینکه انبارهای اداره کل غله استان مملو از برنج است در تامین و توزیع برنج هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر اقلام در زمینه تامین بازار شامل برنج، شکر و میوه  هیچ محدودیت و مشکلی نداریم و به میزان نیاز بازار تامین می‌شود.

وی از همکاری بسیارخوب اصناف دشتی برای تعطیلی بازار به دلیل ویروس کرونا  قدردانی کرد و افزود: بازار دشتی به دلیل محدودیت‌ای ایجاد شده در مقابله با کرونا بجز نانوایی‌ها،  میوه ‌فروشی‌ها و سوپری‌ها تعطیل است.

وی تاکید کرد: در صدد هستیم سوپری های مجاور جاده اصلی در شهرستان به دلیل اینکه در مسیر عبور و مرور مسافران دارای ویروس کرونا قرار دارد نیز تعطیل شوند.

رزمی افزود: مراکز عرضه گوشت، مرغ، ماهی و مواد پروتئینی به دلیل تامین نیازمندی‌های مردم همچنان باز است و فعالیت دارند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر