پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۰۴۴
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا با مشارکت بسیج، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها محدودیت‌ تردد خودروها برای قطع زنجیره شیوع کرونا در محورهای استان بوشهرآغاز شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، همزمان با سایر نقاط کشور برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش سفرهای شهری  با مشارکت بسیج، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها  در استان بوشهر از صبح امروز اجراء شد.

بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا  صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

استاندار بوشهر عصر امروز در بررسی روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با مشارکت نیروی مقاومت بسیج و پلیس از همراهی و تعامل بسیجیان، نیروهای انتظامی و دیگر دست اندرکارانیکه در مسیر اجرای این طرح فعالیت می‌کنند قدردانی کرد.

در بررسی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی‌که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر و دیگر مسئولان حضور داشتند، روند اجرای این طرح در تردد خودروها در مبادی ورودی وخروجی بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان بررسی شد.

عبدالکریم گراوند ضمن قدردانی ویژه از همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از شهروندان درخواست کرد که با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر و تردد در معابر، به تسریع در قطع زنجیره شیوع کرونا، کمک کنند.

وی تاکید کرد: مجموعه استان دربخش‌های مختلف، به صورت شبانه‌روزی بر روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نظارت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم با اشاره به اجرای طرج غربالگری تشخیص بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرهای استان اظهار داشت:  تاکنون افزون بر 711 هزار نفر از سرنشینان 265 هزار خودرو در مبادی ورودی این استان غربالگری و تب سنجی شده‌اند.

غلامرضا حاجیانی با بیان اینکه 35  پایگاه غربالگری جمعیت هلال احمر ایجاد شده است افزود: 500 نفر از امدادگران هلال احمر با دستگاه‌های تب سنجیدر محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر فعال هستند و در سه شیفت سرنشینان خودروها را تب سنجی می‌کنند.

وی،هدف از تب سنجی سرنشینان خودروها را قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: پس از تب سنجی خودروها به سمت شهرها خود بازگردانده می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر