جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۰۷۵
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به وجود ۸ پارک جنگلی در استان بوشهر گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا پارک‌های جنگلی استان بوشهرتا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار داشت: برای مبارزه با ویروس کرونا باید همگانی مشارکت فعالی داشته باشند و در این رابطه نقش مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه نوروز امسال با شیوع بیماری کرونا همسان شده است افزود: در نوروز امسال استفاده از منابع طبیعی و بوستان‌های جنگلی در راستای مقابله با ویروس کرونا ممنوع شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از وجود 8 پارک جنگلی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات درب تمامی پارک‌های جنگلی استان بوشهر بسته شد و حضور در پارک‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منتظری، با اشاره به فعالیت گشت‌های حفاظتی منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در سراسر استان بوشهر در حال آماده‌باش هستند و از ورود افراد به عرصه‌های جنگلی و مرتعی جلوگیری می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه درهای پارک و بوستان‌های استان بوشهر بسته  است و یا از ورود مردم جلوگیری می‌شود، افزود: این اقدام برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیر‌ه‌ گسترش ابتلای مردم به ویروس کرونا است و تا زمان ریشه‌کن شدن این ویروس درب پارک‌های جنگلی  استان بوشهر بسته خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر مساحت  عرصه جنگلی  استان بوشهر را  27 هزار 215 هکتار دانست و تاکید کرد: از عموم مردم تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه و تا عادی شدن شرایط از رفتن به عرصه‌های طبیعی جداً خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر