پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هشدار جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:
فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در صورت تخلف و توجه نکردن به مقررات آمد و شد و تمرد از دستور ماموران، خودروی فرد متخلف به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال برای وی صادر می‌شود....
کد خبر: ۶۹۱۱۱
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در صورت تخلف و توجه نکردن به مقررات آمد و شد و تمرد از دستور ماموران، خودروی فرد متخلف به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال برای وی صادر می‌شود.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حیدر سوسنی افزود: باتوجه به ممنوعیت و محدودیت‌های تردد برای مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همه مبادی ورودی و خروجی‌های استان‌ بوشهر و شهرها ممنوعیت و محدودیت‌هایی برای تردد وسایل نقلیه در دست اجرا است.

وی بیان کرد: توصیه و تاکید پلیس بر آن است که شهروندانی که در زمان حاضر در منازل خود هستند به هیچ عنوان برنامه‌ریزی برای سفر نداشته باشند، زیرا به آنها اجازه خروج از شهرها و استان داده نمی‌شود.

سوسنی ادامه داد: در زمان حاضر ورودی‌های  همه شهرهای استان بوشهربا حضور پلیس و سایر عوامل اجرایی با شدت و دقت کنترل می‌شود و تنها به افراد ساکن استان و ساکن هر شهر اجازه ورود داده می‌شود.

وی  بیان کرد: از ترددهای غیر ضرور در جاده‌های بین شهری جلوگیری می‌شود و افراد بومی استان اجازه ورود به شهرهای غیر محل سکونت خود را ندارند و تنها می‌توانند از کنار گذرها و یا جاده‌های کمربندی شهرهای طول مسیر برای رسیدن به مقصد استفاده کنند و وارد شهر محل سکونت خود شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر