شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۱۴۹
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: هنرمندان شهرستان گناوه باتوجه به شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم برای پرکردن اوقات فراغت آنان با اجرای برنامه‌های زنده هنری در خانه و نمایش آن از طریق فضای مجازی به پویش در خانه بمانیم کمک می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های هنری در جمع، مسئولان انجمن‌های هنری و هنرمندان شهرستان بیکار ننشستند و فعالیت های فرهنگی و هنری را در فضای مجازی بصورت آنلاین ارایه  می‌دهند.

علیرضا سبحانی افزود: این قشر برای ارائه فعالیت‌های  فرهنگی و هنری خود در زمان خاص مبارزه با ویروس کرونا که باید  در این روزها و شبها در خانه  بمانیم تا این بیماری را نابود کنیم، برای مردم با هنر خود بصورت آنلاین در خانه هنرنمایی می‌کنند.

وی اظهار داشت: هر کدام از هنرمندان  در رشته‌های نمایش، موسیقی، انجمن ادبی و خوشنویسی و تجسمی فعالیت خود را بصورت آنلاین لایو گذاشته یا ضبط کرده  و در پیج‌ها و گروه‌ها و در فضای مجازی می‌گذارند. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه بیان کرد: این برنامه با نام " گناوه آنلاین هنر " ، " هنرنمایی هنرمندان بندر گناوه در خانه"  تا روز پایان از بین بردن ویروس کرونا  اجرا  می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر