پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۱۸۱
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: مدیرکل پست استان می گوید: بر اساس آمارهای جدید بوشهری ها رتبه هشتم کشوری را در خرید و فروشهای اینترنتی دارند و یک سوم مرسوله های پستی مربوط به همین خریدها می‌شود .

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، پارسیده در مورد ضد عفونی کردن مرسولات هم گفت :در زمانی که کامیون وارد اداره اداره های پست می‌شود توسط همکاران ضد عفونی و زمان جای گذاری در قفسه ها نیز به گونه‌ای ضدعفونی می‌شوند که آسیبی به جعبه های مقوایی وارد نشود.

 مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان نیز به رونق گرفتن تجارت الکترونیک اشاره کرد و گفت با توجه به شیوع ویروس کرونا اداره صمت در سایت  www.bahar99.ir اقدام به جشنواره فروش اینترنتی نموده.

 حسینی اضافه کرد : فروشگاه های تایید شده باید دارای اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی باشند که ۵۰۰ واحد در استان این نماد را دارند .

رئیس پلیس فتای استان هم می‌گوید: مشتریان فروشگاه های آنلاین باید مراقب باشند و هنگام ورود به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی به مواردی نظیر وجود آدرس شاپرک در نوار آدرس توجه کنند. سرهنگ قاسمی اضافه کرد :برای انجام هر گونه فعالیت اقتصادی اینترنتی و خرید داشتن رمز پویا ضروری است و اگر فاقد دکمه فعال رمز پویا باشد این درگاه‌ها جعلی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر