جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۴۳۳
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

فکشهر: رئیس آتش نشانی اداره بندر و دریانوردی دیلم استان بوشهر گفت: نیروهای این واحد عملیات اطفای حریق شناور باری بدون محموله در اسکله تجاری این بندر را به موقع انجام دادند.

به گزارش فکرشهر، سیداحمد موسوی در گفت وگو با ایرنا افزود: در کلیپ پخش شده در فضای مجازی مشخص است که خودرو آتش نشانی اداره بندر دیلم در حال عملیات است و با قصد غرض تکه‌هایی از آن نمایش داده شده در صورتی که همه امکانات در اولین لحظات اطلاع از آتش سوزی عملیاتی  و همه نیروهای شیفت استراحت به محل حادثه فراخوانده شدند.

آتش سوزی لنج پهلوگرفته در بندر دیلم بموقع خاموش شد

وی اظهارداشت: در عملیات خاموش کردن آتش این شناور باری ۵۰ متر مکعب آب شیرین و ۲۰ متر آب دریا استفاده شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم نیز گفت: با اقدام بموقع آتش‌نشانان، عملیات اطفای حریق موتور لنج باری در اسکله بندر دیلم در عصر روز گذشته با موفقیت انجام شد.  

 عبدلله رئیسی افزود: در پی دریافت گزارش  مبنی بر  آتش‌سوزی یک فروند موتورلنج باری در اسکله،  بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: باحضور  تیم عملیاتی، ضمن جداسازی سریع سایر موتورلنج‌ها با کمک شناور ناجی از محدوده شناور حادثه دیده، عملیات اطفای حریق توسط خودروهای  آتش‌نشانی و تاورهای اطفای حریق پس از ۳۰دقیقه به طور کامل در اسکله  انجام و مهار شد.

رئیس اداره بندر ودریانوردی دیلم گفت:  این حادثه در پی بی‌احتیاطی مالک موتورلنج باری و هماهنگی نکردن با این اداره  نسبت به انجام جوشکاری صورت گرفت.

وی افزود: میزان خسارت وارده بر این شناور توسط کمیته سوانح اداره کل بندرودریانوردی استان بوشهر در روز جاری مشخص خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر