پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس استان همزمان با سراسر کشور از شنبه هفته آینده (۲۷ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود، اما حضور دانش‌آموزان اجباری  نیست و تنها برای رفع اشکال و سئوالات درسی از معلمان است...
کد خبر: ۷۰۶۷۸
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس استان همزمان با سراسر کشور از شنبه هفته آینده (۲۷ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود، اما حضور دانش‌آموزان اجباری  نیست و تنها برای رفع اشکال و سئوالات درسی از معلمان است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علیمراد کرمی امروز در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر بیان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان هدف از بازگشایی مدرسه‌ها از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برای رفع اشکال دانش‌آموزان و بیشتر در پایه‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم است.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست و فقط برای رفع مشکلات و پاسخ به سئوال‌های خود از معلمان است و مدیران نمی‌توانند آن‌ها را برای حضور الزام کنند، اما حضور مدیران و معلمان در مدرسه اجباری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان در شرایط فعلی اولویت اصلی در آموزش و پرورش استان است تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بازگشایی مدارس امری مهم و داشتن دستکش و ماسک نیز ضروری است.

کرمی خاطرنشان کرد: شبکه تلویزیونی اینترنتی آموزش شتاب هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به صورت برخط پاسخگوی سوالات دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان پایه ۱۲ تحصیلی استان هستند.

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامتی دانش آموزان امتحان‌های نهایی در دو گروه برگزار می‌شود افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نتایج امتحانات تا پایان تیرماه اعلام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر