پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۶۹۹
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: بیش از ۸۰ درصد مراجعین بیمارستان کنگان مربوط به صنایع منطقه جنوب استان است و بنابراین نفتی‌ها باید به بیمارستان کمک بیشتری کنند.

به گزارش فکرشهر، حسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد از مراجعین بیمارستان کنگان به شکل مستقیم و غیرمستقیم، از خانواده بزرگ صنعت شامل نفت، گاز و پتروشیمی‌های جنوب استان بوشهر هستند.

وی افزود: بیمارستان کنگان به شکل شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مراجعین است و پرسنل خدوم این مرکز درمانی با تمام وجود و صادقانه تلاش می‌کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: با وجود حجم گسترده از خدماتی که بیمارستان کنگان با نازل‌ترین بها (قیمت دولتی) به پرسنل صنعت ارائه می‌دهد، اما صنعت حتی یک‌بیستم آن را در قالب کمک و مساعدت به بیمارستان کنگان انجام نداده و جبران نکرده است.

حیدری اضافه کرد: این مسئله که حجم بالایی از مراجعین ما مربوط به صنعت منطقه هستند، شرایط مالی بیمارستان کنگان را به تنگنا برده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: انتظار ما کمک بیشتر و درعین‌حال، نگاه ویژه و پیوسته نفتی‌ها و پتروشیمی‌ها به بیمارستان کنگان است، درگذشته کمک‌هایی به بیمارستان کنگان شده است اما در مقابل حجم مراجعین و خدمات این بیمارستان بسیار کم است و لذا انتظار کمک‌های بیشتری از این عزیزان داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر