پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بهبودی قطعی پنج بیمار دیگر در استان بوشهر، مجموع افرادی که تاکنون به‌طورقطع از ویروس جدید کرونا رهایی یافته‌اند به عدد ۲۴۹ رسید...
کد خبر: ۷۰۸۴۳
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بهبودی قطعی پنج بیمار دیگر در استان بوشهر، مجموع افرادی که تاکنون به‌طورقطع از ویروس جدید کرونا رهایی یافته‌اند به عدد ۲۴۹ رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری با اشاره به تأیید ۲۳ مبتلای جدید در استان بوشهر تا ظهر روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر مجموع افرادی که در استان ما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند ۴۶۴ نفر است که از این تعداد ۱۹۰ زن و ۲۷۴ نفر نیز مرد می‌باشند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه مراکز بیماری یابی بدون وقفه در حال ارائه خدمات هستند اضافه کرد: از ۲۳ مورد مثبت جدید، هفده نفر در بوشهر، ۲ نفر در جم،۲ نفر در عسلویه، یک نفر در دشتستان و یک نفر نیز در گناوه توسط مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتستان یک آقای ۳۱ ساله و در شهرستان گناوه نیز یک آقای ۴۱ ساله و در شهرستان عسلویه دو آقای ۳۸ و ۳۹ باسابقه تماس مورد مثبت به ثبت رسید و همه این افراد در مراقبت خانگی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان داشت: در شهرستان جم نیز دو آقای ۳۴ و ۴۴ ساله به ثبت رسید که هر دو از بیمارستان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دکتر کشمیری اضافه کرد: هفده بیمار جدید شهرستان بوشهر شامل ۴ زن و ۱۳ مرد هستند که به‌جز دو آقای ۴۴ و ۴۳ ساله که در بیمارستان بستری هستند، سایر افراد در مراقبت خانگی قرار دارند.

در خانه بمانید تا سالم بمانید

وی تصریح کرد: برای اینکه از ویروس کرونا در امان باشیم و سلامتی ما حفظ شود باید در خانه بمانیم تا سالم بودن ما تضمین شود.

فاصله‌گذاری اجتماع، نمونه‌گیری، ردیابی و ایزوله افراد کرونا مثبت، تنها راه‌های علمی مبارزه با کرونا

دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها راه علمی و سلاح ما در مبارزه با ویروس کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی، نمونه‌گیری، ردیابی و ایزوله افراد کرونا مثبت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر