شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۲۱۸
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

فکرشهر:  اثر سروش دیلمی کودک مستعد شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر به مرحله پایانی پویش ملی کتاب در خانه راه یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: پویش با کتاب در خانه ویژه آخرین نوروز قرن، همزمان با آغاز شرایط قرنطینه بیماری کرونا در کشور به ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که در مرحله ابتدایی یکهزارو ۳۸  اثر از کل کشور به دبیرخانه این پویش ارسال و استان بوشهر با ۱۴۷ اثر رتبه دوم را پس از گلستان از آن خود کرد.

زهره محنایی افزود: هیات داوران  این پویش پس از بررسی آثار ارائه شده به دبیرخانه و با در نظر گرفتن شاخص‌های خلاقیت در اجرا، ارائه الگوی مناسب ترویج کتابخوانی، جذابیت شنیداری و دیداری، حفظ زمان بندی مناسب اجرا و توجه به گسترش بهداشت فردی و اجتماعی چندین اثر را برای داوری در مرحله پایانی انتخاب کردند.

وی گفت: در داوری مرحله پایانی  آثار ارائه شده به دبیرخانه ملی پویش با کتاب در خانه ویژه آخرین نوروز قرن، سروش دیلمی از مدرسه فردای سبز شهرستان دیلم به مرحله نهایی این رویداد فرهنگی راه یافت.

پویش با کتاب در خانه  بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد هماهنگی  شهرها و روستاهای دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها  شروع به کار کرده بود.

در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، درکلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند به معرفی کتابی که در فضاهای قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر