شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار آب پخش گفت: موضوع سرقت یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که علل آن به منظور پیشگیری باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که در صورت عدم مقابله با آن به ناهنجاری های امنیتی و انتظامی تبدیل خواهد شد...
کد خبر: ۷۱۲۹۶
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: بخشدار آب پخش گفت: موضوع سرقت یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که علل آن به منظور پیشگیری باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که در صورت عدم مقابله با آن به ناهنجاری های امنیتی و انتظامی تبدیل خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری آب‌پخش، علی تنگ ارمی در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت، با اشاره به دستورات جلسه مبنی بر راهکارهای پیشگیری از سرقت سیم برق و محصولات نخیلات یادآور شد: آگاه سازی مردم نسبت به نگهداری و حفاظت از اموال عمومی و خصوصی و در رأس آن نخیلات، یکی از مهم ترین ارکان مقابله با سرقت است.

وی، عدم رعایت اصول امنیتی را یکی از مهم ترین علل وقوع سرقت ها دانست و اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه توسط عموم مردم در راستای مقابله با سرقت را خواستار شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات نخیلات لازم است شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهردار و دهیاران، آموزش های لازم به شهروندان به ویژه نخل‌داران با همکاری فرماندهی انتظامی را در دستور کار خود قرار دهند.

تنگ ارمی، همچنین به شناسایی نقاط آسیب پذیر توسط فرماندهی انتظامی بخش با همکاری حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهید دستغیب، نیروهای مردمی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهردار و دهیاران اشاره کرد و افزود: علی رغم سرقت های مکرر در ماه های پایانی سال 1398، با درایت فرماندهی انتظامی بخش و همکاری حوزه مقاومت شهید دستغیب آب‌پخش سارقین شناسایی و اقدامات قانونی لازم صورت پذیرفت و این امر موجب شد تا از ابتدای سال 1399 تاکنون با 40 درصد کاهش جرایم نسبت به دوره مشابه سال قبل رو به رو باشیم و این امر نوید تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی به جهت حفظ نظم و امنیت بخش در ماه های آتی می دهد.

بخشدار آب‌پخش در پایان با تأکید بر حفظ امنیت و نظم در بخش گفت: بهترین راه پیشگیری از سرقت کارهای فرهنگی است که با ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ عمومی می تواند تاثیر گذاری فراوانی در این زمینه داشته باشد.

نظرات بینندگان
رضایی
|
-
|
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
درود بر بخشدار واقعا فعال و مردمی بخشمون
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر