چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۳۸۴
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: غلامرضا فرج زاده هنرمند مطرح بوشهری در بین فعال ترین بازیگران حوزه نمایش کشور در سال ۹۸ قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فاطمه کرمپور در این ارتباط افزود: پایگاه خبری ایران تئاتر به ارئه گزارشی از فعالیت هنرمندان مرد در حوزه نمایش سال ۹۸ پرداخت که حضور فعالانه‌ و خلاقانه تری نسبت به گذشته در صحنه های تئاتر داشته اند.

وی بیان کرد: در این گزارش به نمونه‌های قابل تاملی استناد شده که هر یک به گونه‌ای با بهره‌مندی از شیوه‌ای درست تر وجه تمایزی را برای برجسته شدن بازی‌های آنها در نظر گرفته‌اند.

کرمپور ادامه داد: غلامرضا فرج زاده در نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» (نقش یاور)، بازیگر بوشهری است که مورد توجه منتقدان و محافل عرصه تئاتر و نمایش قرار گرفته است.

وی افزود: هنرمندان مطرحی چون امیر نوروزی، مجید رحمتی، ایرج راد، نادر فلاح، مازیار سیدی، نوید محمدزاده، سامان دارابی، کاظم هژیرآزاد، آیت نجفی و بانی پال شومون در این عنوان حضور دارند.

کرمپور یادآورشد: "پاپ"، "تنهای تنهای تنها"، "قصه‌های کیش" و "مروا" از آثار حوزه فیلم سینمایی این هنرمند به عنوان بازیگر است.

وی گفت: این هنرمند بوشهری در بیش از ۳۰ تئاتر با کارگردان‌های مختلف به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر