پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۷۵۲
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح تحولی «آجر به آجر» برای توسعه فضاهای آموزشی گفت: مشارکت همگانی در این طرح می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات فضاهای آموزشی و تجهیزاتی استان بوشهر داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند افزود: همه می توانند در اجرای پروژه‌های آموزشی سهیم شوند. هرکسی درحد توان در ساخت فضاهای آموزشی می‌تواند مشارکت کند که باید این مهم فرهنگ سازی شود.

وی، طرح آجر به آجر را یکی از طرح‌های تحولی و اثربخش در حوزه ارتقای مشارکت خیران مدرسه ساز دانست و تاکید کرد: بسترسازی برای مشارکت همه مردم در امر مدرسه سازی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

 گراوند  با تاکید بر همکاری شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در تامین نیازمندی‌های مدارس و آموزش و پرورش افزود: با توجه به رسالت سنگین آموزش و پرورش می‌طلبد همه برای تامین نیازهای آن مشارکت و کمک کنند و با توجه به ظرفیت بالای شوراهای شهر روستا همکاری این نهادها در این امر مهم اثربخش است.

استاندار بوشهر با تاکید بر عملیاتی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان‌ها گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر در همکاری با  آموزش و پرورش تاکنون موفق عمل کرده‌اند که در تحقق تفاهم‌نامه یاد شده باید همکاری‌ها گسترش یابد.

گراوند با بیان اینکه همه باید به آموزش و پرورش در همه سطوح کمک و یاری کنند خاطرنشان کرد: رشد و کمال فرزندان جامعه از دوران دانش‌آموزی شکل می‌گیرد که لازم است همکاری‌ها در تامین نیازهای آموزش و پرورش گسترش یابد.

وی، با اشاره به اینکه در برگزاری کلاس‌ها و امتحانات غیرحضوری دانش آموزان، صدا و سیما و فضاهای مجازی نقش مهمی ابفا کردند افزود: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم، ضمن ضدعفونی مراکز امتحاناتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی امتحانات مدارس الزامی است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین ماسک دانش آموزان بی‌بضاعت با همکاری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق گفت: همه دانش آموزان باید با ماسک و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در امتحانات، حاضر شوند و ماسک دانش آموزان نیازمند نیز باید تامین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر