شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۷۶۵
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر گفت:برنامه‌های دهه کرامت در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوم تیرماه برگزار و بیش از ۲۵۰۰ برنامه توسط بنیاد کرامت و آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در آیین معرفی دبیران و رابطان خبر و رسانه آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بیان اینکه توفیق خدمتگزاری در دستگاه اهل بیت (ع)و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توفیق بزرگی است اظهار داشت: خدمتگزاری در این دستگاه بر اساس یک کشش دو طرفه از جانب حضرت و شما شکل گرفته است زیرا در زیارت جامعه کبیره آمده که واسطه فیض آسمانها و زمین، اهل بیت(ع)می‌باشند پس اگر کسی وارد مجموعه منتسب به امام رضا (ع) می‌شود حتما با اذن و خواست امام رضا(ع) است لذا مسئولیت خدمتگزاران در حوزه فضای مجازی و خبر بسیار خطیر، حساس و مهم است.

وی با  اشاره به اقدمات مهم  انجام شده در این نهاد در عرصه‌های گوناگون خاطر نشان کرد: پیش از این، اقدامات بسیاری توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر صورت می‌گرفت که متأسفانه به درستی به مردم انعکاس داده نمی‌شد اما با فعال شدن کانون خبر و رسانه و تلاش‌های اعضای این کانون توانسته‌ بازتاب خبری مناسبی داشته باشد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر با اشاره به اهمیت شناخت مخاطب افزود:تولید محتوا و شناخت مخاطب از جمله اولویت بخش رسانه این نهاد است تا ضمن تحقق اهداف فعالیت آستان قدس رضوی از طریق فضای مجازی و انتشار خبر زمینه بهره مندی جوانان با برنامه‌ها و اهداف این نهاد فراهم شود.

حجت‌الاسلام جمالی با تاکید بر افزایش دایره مخاطبان و استفاده بیشتر ازفضای مجازی افزود:گاهی یک فیلم، تصویر، عکس نوشته و خبر می‌تواند دنیا را تحت تاثیر قرار دهد که در این راستا  اگر از مرگ جورج فلوید شهروندسیاهپوست آمریکایی فیلم تهیه و انتشار نمی‌شد مانند بسیاری از جنایت‌های آمریکا هیچ اتفاقی نمی‌افتاد و مسکوت می‌‌ماند.

 معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر هم با اشاره به نزدیک شدن دهه کرامت خاطر نشان کرد: دهه کرامت پیش‌رو قرار دارد و طبق دستورالعمل، برنامه‌های این دهه اعلام و طبق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوم تیرماه مصادف با ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود گفت: این برنامه تا 13 تیرماه مصادف با ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی افزود: بیش از 2500 برنامه در دهه کرامت توسط بنیاد کرامت و آستان قدس رضوی در نقاط مختلف اجراء می‌شود.

 معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر با تاکید بر بهره جستن از دهه کرامت گفت: از هر کدام برنامه‌های دهه کرامت می‌تواند خبرهای زیادی تولید و گزارش کاملی منتشر کرد و امیدوارم بتوانیم از این فرصت بیشترین استفاده ببریم و بازتاب مناسبی داشته باشد.

در پایان دبیران و رابطان خبر و رسانه آستان قدس رضوی در استان بوشهر معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر