سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۸۶۰
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اعلام کرد: در سال تحصیلی جاری ۲۰ هزار دانشجو از طریق کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور جذب می‌شود که از این شمار سهمیه درخواستی استان بوشهر ۴۸۰ نفر است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی اکبر مولایی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه معاوت توسعه و منابع دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر گفت: ۴۰۰ نفر از این سهمیه در دانشگاه فرهنگیان بوشهر و و بقیه در دانشگاه‌های فرهنگیان سایر استان‌ها تحصیل می‌کنند.

وی بیان کرد: در صورت ادامه روند افزایشی جذب دانشجو، تا سال ۱۴۰۳ نیاز استان به معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر  ادامه داد: علاوه بر این ۵۷۰ نفر نیز از طریق آزمون استخدامی برای استان بوشهر در دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند که از این تعداد ۲۴۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر و بقیه در استان‌های هم‌جوار پذیرش می‌شوند.

 مولایی گفت: در حال حاضر یکهزارو ۴۲۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر تحصیل می‌کنند و ۱۸۰ نفر نیز با فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی افزود: خوابگاه‌های دانشگاه‌ فرهنگیان آماده بازگشایی از اول مهرماه هستند و خوابگاه کافی برای تمام دانشجویان جذب شده در این دانشگاه وجود دارد.

مولایی در آیین تکریم و معارفه معاون توسعه و منابع دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر با تقدیر از همکاری و همیاری دکتر عبدالرضا عرب زاده معاونت پیشین توسعه منابع و امور دانشجویی این پردیس گفت: کمیته انتصابات دانشگاه فرهنگیان تصمیم گرفت در این معاونت از تجارب وتوانمندی های دکتر علی اکبر قاسمی از اساتید خوشنام دانشگاه بهره ببرد.

وی در پایان گفت: معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس‌های بنت الهدی صدر و علامه طباطبایی بوشهر حفظ وضعیت فعلی پردیس ها و تلاش برای تغییر و بهبود وضعیت آن را مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر