پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۰۱۵
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان بالغ بر ۳۸۶ میلیارد ریال است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی پور در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: نتیجه این جلسات و جمع بندی ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام خواهد شد و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه‌ها به چه سمت خواهد رفت.

وی بیان کرد: اولویت امسال در توزیع اعتبارات، با پروژه‌هایی است که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی داشته، باعث افزایش رضایتمندی مردم و اینکه تا پایان سال ۹۹ به اتمام می رسند.

وی افزود: پروژه‌های حوزه آب، راه‌های ارتباطی، عمران شهری و روستایی، ورزش و نوسازی مدارس در اولویت همه پروژه‌ها در شهرستان تنگستان است.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان بالغ بر ۳۸۶ میلیارد ریال است که بین ۱۲۰ پروژه شهرستان توزیع شده که می‌توان به برخی از پروژه‌های مهم آن مانند استخر سرپوشیده اهرم، مخزن آب دلوار و نوسازی شبکه‌های آب، اصلاح تقاطع گادوی، سالن ورزشی گرگور و بندر عامری، زمین چمن مصنوعی ۱۱ نفره اهرم، استادیوم آباد، بلوار ورودی دلوار، تقاطع جائینک علی آباد، پل باهوش، ۲ واحد آموزشی، احداث خانه جوان اهرم و … اشاره کرد.

رفیعی پور افزود: ۸۵ درصد اعتبارات عمرانی در اختیار وزارت خانه‌ها بوده و فقط ۱۵ درصد در اختیار کمیته برنامه ریزی شهرستان است و انتظار داریم، بخصوص مدیران کل استانی تلاش کنند از محل اعتباراتی که در اختیار وزارت خانه‌ها است پروژه‌هایی که نیمه تمام است تأمین اعتبار و تکمیل کنند.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در سال ۹۸ از محل ارزش افزوده بالغ بر ۵۹۳ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها ودهیاریهای شهرستان (شهرداری اهرم ۱۰۷، دلوار ۲۷، آباد ۲۳ و روستاهای شهرستان ۴۳۶ میلیارد ریال) واریز که در قالب پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های سد خاییز، اتوبان اهرم - برازجان، اتوبان دلوار - دیر، اسکله‌های دلوار، بوالخیر و محمد عامری، درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار، مجموعه ورزشی کارگران اهرم، ایستگاه فوق توزیع برق جائینک و آبشیرین کن‌های دلوار از پروژه‌های مهم، فعال و با اعتبارات ملی بوده که امیدواریم با عنایات استاندار و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شاهد تأمین اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از آنها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر