چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۰۸۴
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان دشتستان ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح‌الله نوروزی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مقابله با کرونا یکی از اولویت‌های مهم در شهرستان است که همه باید در این راستا اقدامات لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: در همه دستگاه‌های اجرایی باید مسائل پیشگیری از کرونا رعایت شود و مدیران شهرستان نیز این موضوع را در ادارات خود به صورت ویژه دنبال و پیشگیری کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه ساعت اداری برای ادارات این شهرستان تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین شده است، افزود: همه ادارات ملزم به رعایت این موضوع هستند.

وی در ارتباط با اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان دشتستان بیان کرد: با توجه به گستردگی شهرستان دشتستان ۲۱ درصد از اعتبارات استان به این شهرستان اختصاص یافته است.

نوروزی میزان اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان دشتستان را ۱۰۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این اعتبارات در ۲۴ فصل توزیع شده است که ۳۹۹ پروژه را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت اعتبارات، پروژه جدیدی در شهرستان تعریف نمی‌شود، اولویت تخصیص اعتبارات را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانست.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توسعه شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است.

ابراهیم رضایی اظهار داشت: دشتستان از نظر وسعت و جمعیت دارای جایگاه خاصی در استان بوشهر است و باید اعتبارات این شهرستان با توجه به این شاخص‌ها تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبارات مصوب شهرستان دشتستان ابلاغ شده است ادامه داد: انتظار داریم مسئولان استانی در زمینه تخصیص این اعتبارات تلاش لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که مشکل و محدودیت‌هایی در زمینه تخصیص اعتبارات وجود داشته باشد، نباید این محدودیت‌ها فقط شامل شهرستان دشتستان شود و انتظار داریم در تخصیص‌ها عادلانه رفتار شود.

وی به وضعیت شیوع کرونا در سطح استان و شهرستان اشاره کرد و افزود: در این شرایط اختصاص اعتبارات مناسب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا ضروری است.

رضایی با بیان اینکه آب و برق از مطالبات جدی مردم است و باید در تخصیص اعتبارات مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: پروژه‌های حوزه راه و رفع کمبودهای حوزه آموزش و پرورش باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه در مقابل مردم متعهد و مسئول هستیم، تصریح کرد: همه این مردم اعضای خانواده ما هستند و باید هر کاری می‌توانیم برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای آنها کنیم.

رضایی با تاکید بر لزوم تلاش همه مدیران برای جذب اعتبارات ملی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان باید برای تعریف و پیگیری اعتبارات ملی تلاش کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم که اعتبارت مناسب را جذب کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر