پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: فکر کنید آقای رییس جمهور زین الدین زیدان است. آقای حریرچی را روی پای راستش بگذارید ـ البته بدون خطا ـ مانع تاکتیک خانه نشینی ایشان شوید. یکی از آن واکسن هایی که مرتب می فرمایید تولید شده است را تا ته به صورت وریدی یا عضلانی به رییس جمهور تزریق بفرمایید تا مقابل این ویروس واکسینه شود. اینکه همیشه...
کد خبر: ۷۲۱۵۱
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: الحمدلله بعد از مدت ها غیبت، ریاست محترم جمهوری در تلویزیون حاضر شد و در قالب رییس ستاد مبارزه با کرونا با مردم به گفت وگو نشست. اینقدر این گفتگو شیرین بود که اکثر قریب به اتفاق مردم، دیابت نوع دو را تجربه کردند. اصلا هم مسخره بازی نمی کنم؛ که جدی هستم. مادر خودم که سی سال است درگیر بیماری دیابت است، امروز دوز داروی «گلی بنگلامید» را به توان سه افزایش داد و هر دوازده ساعت، یک دوم «متفورمین» را به داروهای خود اضافه کرد. اول اینکه خوشحالیم جناب آقای روحانی از مرحله بسیار سخت جمعه گذر کرد و شنبه موعود را وعده داد که آهای مردم شریف ایران از شنبه شرایط عادی است. بی صبرانه منتظر شنبه ای هستیم که در تقویم جلالی تا تقویم باد صبا و شمیم یار، نیامده! احساس می کنم که در بودجه سال آینده که هنوز در مسیر کمیسیون، شورای نگهبان و مجمع گیر کرده هم روز شنبه موعود رییس جمهور قید نشده است. 

دولت چین از این تکنیک رونالدینهوییِ روحانی استفاده کرده و در دستوری به اجلاس خلق، وعده شنبه را به بیش از یک میلیارد چینی صادر کرد. البته یک شگفتانه وجود دارد که این شنبه موعود دارای چه اپشنی است یا اینکه مردم شریف ایران به دستور رییس جمهور قرار است چه چیزی را دریافت کنند. نکته قابل ملاحظه اینجاست که آقای حسن روحانی فرمودند مردم نگران نباشند. طبق تجارب گذشته اصلا نگران نیستیم و به قول خودمان فقط کمی «لارمان مِث پیش میدروشه»! ظاهر شدن عالیجناب روحانی این تفکر غلط حقیر را که همانا کرونا گرفتن آقای رییس جمهور بود را کاملا رد کرد. الحمدلله بسی خوشحال شدیم چندین نیروی کادر درمان که می بایست اختصاصی مشغول سوزن ـ دوای آن بزرگوار باشند، در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. شاید تنها خدمت ریاست جمهوری عالیجناب روحانی همین کرونا نگرفتن ایشان است. البته با توجه به مسوولیت جدید آقای روحانی در ستاد مبارزه با کرونا  به وزرات بهداشت هشدار می دهیم کوچک ترین سهل انگاری شما در حفاظت و نگهداری از رییس جمهور قابل پذیرش نیست. شک نداشته باشید طبق مقررات بین المللی و کنوانسیون های WHO با شما برخورد خواهد شد. نیک می دانیم آقای رییس جمهور استاد تاکتیک خانه نشینی، دور کاری و مرخصی های بدون حقوق است. در شرایط حساس کنونی نباید اجازه دهیم خانه نشین شود! فکر کنید آقای رییس جمهور زین الدین زیدان است. آقای حریرچی را روی پای راستش بگذارید ـ البته بدون خطا ـ مانع تاکتیک خانه نشینی ایشان شوید. یکی از آن واکسن هایی که مرتب می فرمایید تولید شده است را تا ته به صورت وریدی یا عضلانی به رییس جمهور تزریق بفرمایید تا مقابل این ویروس واکسینه شود. اینکه همیشه رییس جمهور یک هفته، ده روز بعد دستورات ریاستی را بعد از همه صادر می کنند، به عقب ماندگی نهاد ریاست جمهوری و هیأت دولت خرده نگیریم. آن بزرگوار نظرات بزرگ و کوچک را اول حلاجی می کنند، بعد تصمیم نهایی را می گیرد. این امر در این دولت طبیعی است! این مجموعه تلاشش این است که بگوید همه مردم در جمیع اتفاقات کشور دارای کرسی هستند. اصلا علت تاخیر همین است. به ساختمان پر از کرونای دولت قسم، آدم احساس می کند اعضای محترم دولت فخیمه هر دوازده ساعت شیاف تاخیری استفاده می کنند که اینقدر تاخیر دارند! {نیک می دانید در بین انواع و اقسام داروها، شیاف، به دلیل واکنش سریع دارو قدرتش بیشتر از نوع داروهاست} باید تاخیرات را به فرصت تبدیل کنند که خدای نکرده آسیبی به مردم ایران وارد نشود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر