جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۲۳۱
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اتمام مهلت سه‌ماهه تعویق پرداخت قبض‌ آب به سبب بیماری کرونا در استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: اکنون مهلت سه‌ماهه تعویق پرداخت قبض آب به سبب بیماری کرونا پایان‌یافته و مشترکان نسبت به پرداخت قبض آب اقدام کنند تا میزان بدهی آنان افزایش نیابد.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب از بودجه دولتی بهره‌مند نیست و متکی به پرداخت آب‌بهای مصرفی شهروندان است.

حمزه پور گفت: پرداخت به‌موقع قبوض آب روند ارائه خدمات به مردم را افزایش می‌دهد و از آن‌طرف در جلوگیری از انباشته شدن بدهی‌های آب مصرفی مشترکین نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه در پی شیوع کرونا میزان بدهی آب مصرفی در بخش‌های خانگی و تجاری استان بوشهر افزایش قابل‌ملاحظه‌ای داشته است اظهار داشت: استمرار خدمات‌رسانی مطلوب و اجرای طرح‌های متعدد آب‌رسانی با پرداخت به‌موقع قبوض آب توسط مشترکان امکان‌پذیرتر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در پی شیوع گسترده بیماری کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکلات جدی مواجه کرد و بر همین اساس مقرر شد مهلت سه‌ماهه‌ای برای پرداخت قبض‌های آب و برق برای مردم در نظر گرفته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر