جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۲۳۵
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: شاهد اوج‌گیری کرونا در شهرستان دشتستان هستیم و انتظار داریم مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، فتح الله نوروزی در نشست با مدیران دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد سیستم‌های نوبت دهی آنلاین و اطلاع رسانی صحیح به مراجعین ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شاهد اوج‌گیری کرونا در شهرستان دشتستان هستیم، اضافه کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی وظیفه دارند در راستای حفظ سلامت مردم برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تا امروز هزار و دو نفر مبتلا به کرونا در شهرستان داریم. کاهش و حذف هرگونه مراسم تجمعی از ضرورت‌های غیر قابل انکار در شهرستان است

وی تاکید کرد: مدیران دفاتر پیشخوان در این شرایط حساس در کاهش تجمع افراد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برنامه ریزی لازم داشته باشند.

نوروزی با بیان اینکه دفاتری که رعایت نکنند نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد شد افزود: مدیران دفاتر یک هفته فرصت دارند نسبت نصب سیستم به نوبت دهی آنلاین اقدام کنند.

نشست فرماندار دشتستان با مدیران دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان با حضور نماینده دفاتر پیشخوان دولت در استان، معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و معاون اجرایی شهرداری برازجان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر