جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۳۴۸
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در هفته جاری رطوبت و گرما در این استان شدت می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت و گو با ابرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و عسلویه به ترتیب با ۴۶ و ۲۷ درجه گرم‌ترین و خنک‌ترین هوار را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی جوی و دریایی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز با افزایش سرعت وزش جریانات شمال غربی روی دریا بویژه در فاصله از ساحل، خلیج فارس تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین پیش بینی می‌شود از فردا تا اواخر هفته در اغلب ساعت‌ها وضعیت جوی و دریایی دراستان بوشهر و روی دریا به نسبت آرام باشد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و امروز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی متغیر با سرعت 8 تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا در همه قسمت‌ها ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۳۳ بامداد، جزر اول ۰۶:۵۳ ، مد دوم ۱۲:۴۶ و جزر دوم  ۲۰:۱۸ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر