سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پس از سه هفته تمام که استان بوشهر در میان استان های قرمز و هشداری کرونایی در رفت و آمد بود، بالاخره از روز دوشنبه ـ 9 تیرماه، نام این استان به طور مداوم در میان استان های قرمز مطرح و تعداد مبتلایان شناسایی شده و افراد بستری و با وضعیت وخیم و البته فوتی ها هر روز بیشتر می شود به نحوی که تعداد مبتلایان از 6 هزار نفر بیشتر شده و فوتی ها هم به مرز 90 نفر رسیده است...
کد خبر: ۷۲۵۴۶
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

فکرشهر ـ آذر حسینی: پس از سه هفته تمام که استان بوشهر در میان استان های قرمز و هشداری کرونایی در رفت و آمد بود، بالاخره از روز دوشنبه ـ 9 تیرماه، نام این استان به طور مداوم در میان استان های قرمز مطرح و تعداد مبتلایان شناسایی شده و افراد بستری و با وضعیت وخیم و البته فوتی ها هر روز بیشتر می شود به نحوی که تعداد مبتلایان از 6 هزار نفر بیشتر شده و فوتی ها هم به مرز 90 نفر رسیده است.

به گزارش «فکرشهر»، در همین حال و در شرایطی که امروز، ایرج حریرچی ـ معاون کل وزارت بهداشت ـ نیز، از ابلاغ اعمال محدودیت های کرونایی به استانداران 11 استان کشور خبر داد و در گفت و گو با شبکه خبر، گفت که «اقدامات محدودیتی برای مقابله با کرونا به استانداران استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمان، تهران و البرز ابلاغ شده است وزبا توجه به احتمالات شیوع بیشتر، برخی اقدامات با دستور رئیس جمهور اجرایی می‌شود و ، باید در مواردی اعمال قانون شود»، هرمزگان دوباره تعطیل شد و منصور آرامی ـ عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ـ تاکیدکرد: «به دنبال درخواست استاندار هرمزگان از ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بر این شد که از امروز چهارشنبه به مدت یک هفته، 7 شهر از این استان که دارای وضعیت قرمز هستند، تعطیل شوند» و در استان بوشهر نیز برخی محدودیت ها قرار است از فردا اعمال شود.

به گزارش «فکرشهر»، استاندار بوشهر در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان و قرار گرفتن بوشهر در بین استان‌های با وضعیت قرمز گفت: بر اساس پیشنهاد ستاد استانی مقابله با کرونا در استان و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار‌های سرپوشیده 4 شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود. گراوند با تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا افزود: با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر نیز به ایرنا گفت: به دلیل روند صعودی شیوع ویروس کووید 19 در این استان و ضرورت اعمال برخی محدودیت‌ها با موافقت ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های جدید در این زمینه از فردا ( پنجشنبه 12 تیرماه) به مدت یک هفته اعمال می‌شود.
سعید کشمیری افزود: براین اساس بازارهای سرپوشیده در شهرهای قرمز  این استان شامل بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه تعطیل می‌شود؛ همچنین ۵۰ درصد کارکنان در دستگاه‌های اجرایی خود حاضر و مابقی باید دورکاری انجام دهند و خطوط اتوبوس رانی نیز تعطیل است.

کشمیری اضافه کرد: افزون بر این همه مقررات و دستورالعمل‌های فرمانداران در زمینه اعمال برخی محدودیت‌ها از جمله جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی در تالارها و باغ‌ها، ختم و تعطیلی پارک‌ها و ساحل نیز در همه شهرها همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
بیتا
|
-
|
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
جناب استاندار باید همه جا تعطیل بشه مثل هرمزگان.مادر من که صبح میره اداره امید ندارم برگرده از بس محیط ادارشون شلوغه.این کرونا فقط تو اده ات هست.۱۰ روز تعطیل کنید نتیجه رو ببینید.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر